XV Mostra Oberta de Poesia a Alcanar

La Mostra Oberta de Poesia a Alcanar és una trobada poètica que acull diverses tendències poètiques al voltant del Dia Mundial de la Poesia

divendres, 12 de gener del 2024

Dolors Fibla Matamoros



Imatge que conté a l’aire lliure, aigua, Ona de vent, oceà

Descripció generada automàticament

Foto: Llorens Marín Rosales


M’AGRADA SABER-TE


A qualsevol hora del dia t’he de mirar;

m’encises, ho saps?

M’agrada saber-te i poder-te notar.

Em regales imatges

que em fan volar cercant el cel,

vorejant la mar.

Tinc pensaments de dies futurs mentre et miro,

i molt clar que em deixo portar per tu,

sense deixar-te anar, 

perquè veure’t em dona calma i molt bon estar,

dibuixant un conjunt difícil d’oblidar.


Imatge que conté lluna, cel, a l’aire lliure, llum de la lluna

Descripció generada automàticament

Foto: Llorens Marin Rosales


LLUNA


Abraça’m amb la teva llum,

dona’m la joia de la teva bellesa..

Omplis l’espai de la nit,

amb melodies suaus,

com a cants angelicals.

Regala’m el teu saber estar,

per a poder-te gaudir. 

Obriré la finestra i et veuré, 

tu m’has regalat la teva presència,

emocionant-me tant que m’ha permès escriure’t.

Per a que puguis allargar el teu braç,

donant-me la carícia més sentida,

davant la calma marina,

fent sonar la rumor de sal,

que t’impregna quan et pintes els ulls,

per a deixar que et mire.


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici