XV Mostra Oberta de Poesia a Alcanar

La Mostra Oberta de Poesia a Alcanar és una trobada poètica que acull diverses tendències poètiques al voltant del Dia Mundial de la Poesia

divendres, 21 de desembre del 2018

Montse Farrés Aubach




Llibertat d’expressió
Qui gosa bestreure’m
el dret d’expressar-me?
Qui em va informar
per poder revoltar-me?
Qui m’emmanilla l’ideari
i pretén que renegui
del meu íntim sentiment?
Si no he refusat mai
els que la meva terra acull i agermana.
Invasors! Lladres!
Què preteneu?
La humiliació no és camí
per encetar diàlegs.
Insultar, imposar, només accelera
el sobtat esclat reivindicatiu
–tothora present–
i revifa la melangiosa dignitat fallida
dels meus ancestres.
Ara,
l’espai-temps, dissortadament confirma
que no hem avançat massa,
i rere meu, si caic,
s’alçaran molts altres.
No enteneu res. No heu après res.
Obriu els ulls!
Ni barrots, ni exilis, minvaran la nostra veu.
Ens mantindrem ferms,
ja hem fet la sembra i germina,
només cal esperar...
L’hora del poble és ara.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici