XV Mostra Oberta de Poesia a Alcanar

La Mostra Oberta de Poesia a Alcanar és una trobada poètica que acull diverses tendències poètiques al voltant del Dia Mundial de la Poesia

dimecres, 3 de febrer del 2021

Montse Pallarés

 



ENYORANÇA


Aquesta nit, ha segut d'enyorança tendra

i d'un color de mar bonic,

melangia de versos sense paraules

buscant refugi al teu pit.


Trobant entre les arrugues discretes

somnis d'infinit,

del que mai em vull separar

on sempre, t'aniré a buscar.


Una guspira dolça

s'ha fet ama de mi,

i un llampec blanc

de puntilles i cotó, m'ha estremit.


           I que ens trobarem,

allà on el sol acaricia la mar blava,

el somni m'ha dit.


Poder em vestiré de lluna plena

i despertaré abans del matí,

el mar riurà amb somriures platejats

quan sortirà de la nit.


Una petxina amb la seva música m'esperava,

i un bonic cant em volia oferir,

que deia que el que vius amb el cor,

no tindrà mai oblit.


                                                              Nadal 2020

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici