XV Mostra Oberta de Poesia a Alcanar

La Mostra Oberta de Poesia a Alcanar és una trobada poètica que acull diverses tendències poètiques al voltant del Dia Mundial de la Poesia

diumenge, 23 de desembre del 2018

Mariola Nos


En tu em reconec


En tu em reconec Viva
ara que el camí s'esgota
i les branques dels meus somnis
arrelen oblit als dies
Inconscient
al pas del temps
que no intuïa tan a prop
meu


En tu em reconec Feliç
ara que el camí és d'anada
i sobrevoles la vida
fermament
Lliure
de records nostàlgics
que ja esdevindran
al temps


En tu em reconec rebel
als opressors de llavors
cantant a tota veu
la llibertat dels herois
Llunya'ns i propers
lluitadors i combatents
però vençuts
tots ells


En tu em reconec Amant
de nits llargues
i espelmes blanques
D'aquells jocs per descobrir
tímidament
maldestres plaers prohibits
astutament transgredits
per mi


En tu em reconec
Viscuda


Filla

I no et seré oblit

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici