XV Mostra Oberta de Poesia a Alcanar

La Mostra Oberta de Poesia a Alcanar és una trobada poètica que acull diverses tendències poètiques al voltant del Dia Mundial de la Poesia

dilluns, 8 de febrer del 2021

Marta Pérez Sierra



La paraula m’estreny la gola. 

L’escorça del mot, allò̀ fi i tallant. 

Que raspa. Que escata. Que diu. 

On és el blau humit? 

M’embolico amb una bufanda 

per mentir-me. 

Del poemari En brut, inèdit

 https://youtu.be/B9OXjakPsL4 

Aquest vídeo l'ha fet en Pere Cabaret amb un poema meu "El mot" del llibre inèdit "En brut" basat en poemes d'en Santiago Borrell (pare d'en Pere Cabaret). En Francesc Moré (Penya-Segat) ha editat i mesclat el meu recitar. Pertany a la iniciativa de l'Horiginal "Prolapse oral confinat" 


NIU


Tornaràs a casa

a trobar la nit d’amor

que deixaràs embastada, 

amb fil de suor i saliva,

als meus llençols. 

Em trobaràs, encara niu, 

adormida sobre la petjada

del desig. 

El silenci ha tancat els ulls 

i em permet escoltar la teva veu.


Del poemari bocins (Bubok, 2011)

ttps://youtu.be/k-s3e3HQ5D8

"Niu" és un poema de Marta Pérez i Sierra musicat i interpretat pel compositor i pianista Salvador Pané.


0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici